public-gold-logo-maroon
April Monthly Award: Tahniah pengedar-pengedar rasmi dibawah group Hafizul Hakim
Home » Tips Simpanan Emas  »  April Monthly Award: Tahniah pengedar-pengedar rasmi dibawah group Hafizul Hakim
April Monthly Award: Tahniah pengedar-pengedar rasmi dibawah group Hafizul Hakim
“Kalau ‘method and approach’ bisnes awak betul, ia boleh di duplikasi oleh semua orang tak kisah muda atau tua. Create more leaders like yourself. This will bring more success.”
Teringat dengan pesan salah seorang klien emas saya yang juga merupakan General Manager sebuah syarikat terkenal di Sarawak. Semalam seronok lihat anak-anak buah tersenarai dalam anugerah bulanan Public Gold. Berbeza dengan perasaan ‘achievement’ sendiri. Ini kot feeling Sir Alex Ferguson lihat kejayaan Cristiano Ronaldo. Kih kih. Suka untuk saya ‘quote’ apa yang disebut boleh Nelson Mandela,
“It is better to lead from behind and to put others in front, especially when you celebrate victory when nice things occur. You take the front line when there is danger. Then people will appreciate your leadership.”
Tahniah kepada semua leaders Public Gold dari group Hafizul Hakim dari seluruh Malaysia dan Brunei Darussalam. Semoga kalian terus kekal berjaya di masa akan datang. اَمِين يَا رَبَّ الْعَالَمِيْن Hafizul Hakim
 
Apa kami akan dapat jika berjaya memperoleh Award Sales setiap bulan ni? Selain dari komisyen jualan, apabila dapat capai jumlah sales Platinum, Gold, Silver, Bronze maka Public Gold akan bagi 'extra' insentif seperti berikut:
Selain itu, pencapaian bulanan ini juga indikator kepada kami semua untuk capai Sales Incentive Trip yang terbahagi kepada dua iaitu:
  • Asean Trip - Personal Sales RM600,000 per year
  • Grand Trip - Qualification as below:
    • Personal Sales RM3,000,000 (One ticket)
    • Personal Sales RM5,000,000 (Two ticket)
    • Personal Sales RM1,300,000 & Group Sales RM3,000,000 (one ticket)
    • Personal Sales RM3,000,000 & Group Sales RM5,000,000 (two ticket)
Sales Incentive Trip ke New Zealand
Sales Incentive Trip ke New Zealand
Sales Incentive Trip ke Cambodia. Ada 5 pengedar rasmi group saya layak ke percutian ini iaitu: Haji Jasni Mohamad, Nurmariah Syafikah, Hilmi Ya'kub, SM Salim dan Tebian Mohidin. Tahniah buat anda semua!