public-gold-logo-maroon
Jom kenal lebih dekat syarikat emas Public Gold
Home » Tips Simpanan Emas  »  Jom kenal lebih dekat syarikat emas Public Gold
Jom kenal lebih dekat syarikat emas Public Gold
Apabila menulis tentang emas, saya cuma menyebut banyak tentang emas Public Gold sahaja, bukan syarikat lain kenapa?
1. Sebab kami dah Bersama dengan Public Gold selama 10 tahun. Beli emas dapat emas, kejujuran dan ketelusan syarikat ini menyebabkan kami yakin untuk kongsikan dengan semua pembaca.
2. Selama 10 tahun jugak takde orang yang beli emas dari public gold tapi tak dapat emas. Semua orang dapat emas masing-masing walaupun dalam keadaan ‘gold rush’, sooner or later mereka pasti dapat emas.
3. Setakat hari ini hanya syarikat Public Gold yang lengkap dan menepati ciri-ciri emas yang baik dan optimum untuk disimpan
4. Satu-satunya syarikat emas di malaysia yang ada Sijil Patuh shariah untuk semua jenis kaedah belian
5. Kredibiliti dan track rekod Public Gold yang baik dan telus menyebabkan syarikat gergasi Pos Malaysia sudi menjadi rakan niaga. Kerjasama dengan membuka Pos Ar-Rahnu. Emas Public Gold diterima tanpa banyak soal.
6. Emas bertaraf LBMA dan dikecualikan GST. Ini sangat baik bagi kita yang niat nak menyimpan dan berjimat
7. Sistem online 24 jam dan ‘trend harga’ mengikut turun naik pasaran emas dunia. Kedai emas online public gold takde tutup, boleh jer korang nak beli emas tak kira masa.
8. Public Gold tawarkan harga yang adil untuk semua, harga agen dan customer sama saja.
Bezanya agen dapat komisyen 1-2% bukan sebab menjual emas tetapi sebab tolong rekomen orang lain untuk beli dan simpan emas public gold. Jadi komisyen ni lebih kepada tanda terima kasih oleh Public Gold kepada agen tolong rekomen emas Public gold
Ini bukan MLM dan sangat berbeza dengan model perniagaan emas yang lain. Tiada sales target, tiada tekanan. Tapi banyak reward menanti pengedar-pengedar rasmi yang aktif.
9. Mengambil falsafah pengasas Air Asia iaitu Tan Sri Tony Fernandes, “now everybody can fly”. Di Public Gold juga sama. Modal permulaan simpanan yang sangat rendah, RM100 dah boleh mula simpan emas. “Now everybody can buy gold!”
10. Satu-satunya syarikat emas yang setiap bulan bagi talk dan ILMU EMAS PERCUMA . Lebih 100 seminar seluruh Malaysia setiap bulan dan yang hadir talk juga dapat EMAS FREE melalui cabutan bertuah setiap kali seminar.
Ingat, Public Gold - Ingat Hafizul Hakim!
Begitulah.
Haji Hafizul Hakim Bin Mohamad Kerta
Since 10 January 2010
Bacaan Selanjutnya:
  1. Beli emas fizikal atau Akaun Emas sesuai untuk saya?
  2. Apa itu Akaun Emas
  3. Belian secara Shariah EPP4 dan EPP10
  4. Panel Shariah Public Gold
  5. Kenapa perlu ada introducer di Public Gold?