public-gold-logo-maroon
“Encik Hafizul, komisyen saya bulan ni RM17 ribu! Terkedu saya tengok.”
Home » Public Gold Dealership  »  “Encik Hafizul, komisyen saya bulan ni RM17 ribu! Terkedu saya tengok.”
“Encik Hafizul, komisyen saya bulan ni RM17 ribu! Terkedu saya tengok.”
Tiada apa yang lebih menggembirakan apabila melihat anak-anak buah gembira yakmat apabila mencapai sesuatu yang mereka fikir #mustahil sebelum ini.
Gambar dibawah di antara mesej saya terima dari anak didik dalam Public Gold. Teruja sangat! Jangankan 'extra income' RM10,000. Dapat RM1,000 pun mereka dah bersyukur sangat dapat.
Ye la, boleh cover bebanan belanja isi rumah. Nak bayar itu ini. Nak bagi ibu bapa wang saku.
Kurang setahun menjadi Dealer Public Gold. Lihat berapa incomenya sekarang.
Syukur alhamdulilah, ini dah masuk tahun ke-11 saya bersama Public Gold. Sekarang ini dah fokus untuk membantu anak-anak buah dalam team #PGALLStars pula untuk berjaya.
Orang yang betul-betul nak berjaya kita dapat lihat 'attitude' dan kesungguhan dia.
Sebagai mentor, saya cuma bagi perencah rasa sedikit supaya mereka tak buat kesilapan.
Sekarang ini dah ramai anak-anak buah berjaya cipta pendapatan mencecah 5 angka. Mereka yang dapat 4 angka tu memang tak dapat kira dah.
Income salah seorang Founder Master Dealer saya, tempoh 3 tahun buat secara serius.
Saya cuma berkongsi pengalaman bagaimana membina empayar 50,000 orang jumlahnya walaupun secara 'part time'. Mereka mudah nak ikut kerana majoriti adalah part time jugak dalam bisnes Public Gold. Itu yang mudah nak 'connected'.
Saya doakan agar semua anak-anak buah dalam empayar berjaya. Dapat ubah nasib diri dan keluarga kepada yang lebih baik. Menjadi pembayar zakat yang besar, jadi orang
terbaik di kalangan masyarakat.
Dalam masa yang sama, doakan agar saya diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki. Ha gitu. Esok adalah hari terakhir untuk rebut promo upgrade status sebagai dealer Public Gold. Kalau berminat join team saya, terus whatsapp saya ye di 019 888 4452.
Hafizul Hakim
Misi melahirkan 100 orang Master Dealer tahun 2021